Het kan voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je een klacht over zeniz.nl of over een product dat je bij ons gekocht hebt? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken. Neem dan contact met ons via info@zeniz.nl of telefonisch via 06-18804438.
Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.
Zeniz.nl streeft naar 100% tevredenheid bij onze klanten en zal er alles aan doen om je klacht naar volle tevredenheid op te lossen.
Indien je je klacht per mail aan ons kenbaar maakt, vermeld dan je bestelnummer en de reden van je klacht. Wij zullen dan uiterlijk binnen 3 werkdagen op je klacht reageren.
Wij zijn dagelijks telefonisch tussen 10:00 en 20:00 bereikbaar.